Wielkie otwarcie Golden Tulip Gdańsk Residence

Louvre Hotels Group otworzył kolejny obiekt nad polskim morzem. Uroczyste otwarcie Golden Tulip Gdańsk Residence – pierwszego w trójmieście condohotelu zarządzanego przez profesjonalnego operatora pod brandem globalnej sieci – odbyło się 4 października 2013 roku.

Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonali Helena Chmielowiec, dyrektor Kancelarii Prezydenta Miasta Gdańsk, Andreas Tscherning – przedstawiciel Louvre Hotels Group, vice president Franchise Europe, Leszek Piotr Nałęcz – prezes Qualia Development oraz Daniel Danielewicz – dyrektor Golden Tulip Gdańsk Residence.

W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele władz miejskich Urzędu Miasta w Gdańsku oraz sopockiego magistratu. Wśród zaproszonych gości znalazło się również wiele osób związanych z trójmiejskim biznesem, m.in. prezes największego polskiego banku PKO BP – Zbigniew Jagiełło, a także właściciele apartamentów w Golden Tulip Gdańsk Residence.

Sztuka i biznes

Gospodarzem wieczoru był Piotr Bałtroczyk, który z wielką swobodą zabawiał wszystkich gości. Atrakcją dla uczestników uroczystości były również występy finalistów programu „Mam Talent”, grupy MultiVisual. Koktajlowi wieńczącemu galę otwarcia hotelu towarzyszyła muzyka wybrana przez DJ-a, któremu akompaniowali skrzypek i saksofonista. Po części oficjalnej każdy miał możliwość zwiedzenia zarówno apartamentów, jak i wszystkich pozostałych atrakcji obiektu, w tym części spa.

Skazany na sukces

Golden Tulip Gdańsk przyjął pierwszych gości już 1 lipca. W ciągu miesiąca hotel uzyskał imponujące obłożenie na poziomie blisko 80 proc. Obiektem zarządza Qualia Hotel Management kierująca się zasadami globalnej sieci hotelowej Louvre Hotels Group – właściciela marek m.in. Golden Tulip, Royal Tulip oraz Tulip Inn.

– To niewątpliwy sukces biznesowy – uważa Daniel Danielewicz, dyrektor generalny Golden Tulip Gdańsk Residence. – Działania sprzedażowe i marketingowe, które prowadziliśmy jeszcze przed otwarciem, przyniosły teraz bardzo pozytywne skutki. W wakacje odwiedziło nas pięć tysięcy gości, co przy nowo otwartym obiekcie jest dużym osiągnięciem. Co ciekawe, aż 35 proc. z naszych gości to obcokrajowcy, przede wszystkim z Norwegii (14 proc.) i Szwecji (8 proc.), a także z Niemiec i Rosji. Dostrzegamy też bardzo duże zainteresowanie ze strony firm organizujących szkolenia i konferencje, które już teraz, często ze znacznym wyprzedzeniem, dokonują rezerwacji dla swoich klientów.

Kilka słów o obiekcie

Golden Tulip Gdańsk zlokalizowany jest w Jelitkowie – kurortowej części Trójmiasta, w odległości zaledwie 150 metrów do piaszczystej plaży oraz nadmorskiej promenady prowadzącej do sopockiego mola. Każdy ze 195 apartamentów oddaje unikatowy charakter projektu hotelowego. Rozmieszczone w dziesięciu kameralnych budynkach pokoje o średniej wielkości ponad 40 m2, oferują w pełni wyposażony aneks kuchenny, kącik biurowy, sypialnię i część dzienną, w której znajdziemy dodatkową rozkładaną sofę. Największe, dwupiętrowe apartamenty o powierzchni blisko 70 m2 mogą swobodnie pomieścić nawet osiem osób. Łącznie Golden Tulip Gdańsk Residence może ugościć nawet 608 osób jednocześnie! Na centrum konferencyjne składają się dwie nowoczesne sale konferencyjne, które można dowolnie łączyć. Centrum wellness & spa z basenem, brodzikiem dla dzieci, sauną suchą i parową, jacuzzi oraz dwoma gabinetami odnowy biologicznej znajduje się w głównym budynku obiektu.

Pierwszy sieciowy condohotel w Trójmieście

Apartamenty hotelowe w Golden Tulip Gdańsk oferowane są potencjalnym inwestorom zainteresowanym bezpiecznym, długoterminowym zyskiem jako nieruchomość wartościowa i sposób na dywersyfikację portfela finansowego. Zakup pokoju hotelowego w tym obiekcie to inwestycja gwarantująca przepływy finansowe przez 15 lat. Stopy zwrotu sięgają nawet 9 proc. rocznie.

– Wyprzedzamy trendy w hotelarstwie – dodaje Rafał Abramczyk, dyrektor Pionu Operacji Hotelowych nadzorujący działania Qualia Hotel Management. – Projektujemy obiekty hotelowe o dużo większej powierzchni niż konkurencja. Ta tendencja będzie się utrzymywała, gdyż tego oczekują goście. Wprowadzamy na rynek zupełnie nowy produkt, do tej pory niedostępny dla polskiego gościa hotelowego. Nasz plan zaczęliśmy konsekwentnie realizować już przy pierwszym projekcie – Golden Tulip Międzyzdroje Residence. Ponad 95-proc. obłożenie w połowie sezonu letniego pokazuje, że był to właściwy krok.